Kampinformatie 2019

Huishoudelijke regels

 

Om ervoor te zorgen dat alles tijdens het Zomerkamp voor iedereen in een prettige sfeer gaat verlopen, zijn er door de organisatie een aantal regels opgesteld.

 

Wij verzoeken alle ouders en kinderen om deze regels goed door te lezen.
    • Alle kinderen nemen voor eigen verantwoording deel.
    • Kinderen t/m 5 jaar moeten begeleid worden door een volwassene.
    • De organisatie verwacht van de ouders van kinderen t/m 5 jaar dat ze helpen bij het eventueleAfbeeldingsresultaat voor muis gifknutselen.
    • Indien een kind of vrijwilliger tussendoor het kamp verlaat, dient men zich af te melden bij deorganisatie (geel T-shirt). Dit om misverstanden te voorkomen.
    • De organisatie is niet aansprakelijk voor schade aan of vermissing van eigendommen van dedeelnemers/vrijwilligers en bezoekers. Het van naam voorzien van persoonlijke eigendommenvoorkomt problemen! Laat ook geen waardevolle spullen achter in de tentjes.
    • Gevonden voorwerpen kunnen in de kantine opgehaald worden.
    • Alle deelnemers dienen de aanwijzingen van de organisatie en de vrijwilligers op te volgen.
    • De organisatie is herkenbaar aan de gele T-shirts en de vrijwilligers aan de rode T-shirts.
    • Vrijwilligers jeugd zijn te herkennen aan de groene T-shirts.
    • Bij het aanmelden op de eerste dag krijgt elke deelnemer een polsbandje.
    • Dit bandje dient beide dagen zichtbaar gedragen te worden.
    • Er zal niet in de tenten worden overnacht.
    • Er mogen geen alcoholische dranken genuttigd worden in of bij de tentjes.
    • Tenten mogen alleen opgezet worden op de door de organisatie vastgestelde plekken.
    • Tijdens de maaltijden blijft iedereen op zijn plaats zitten tot de organisatie anders bepaalt.
    • Het pannenkoekenfestijn en het ontbijt worden georganiseerd voor de kinderen, het is niet debedoeling dat de ouders mee-eten.
    • Na de maaltijden wast iedereen zijn eigen bord en beker af en legt deze in zijn/haar tent.
    • Alle kinderen dienen op vrijdagavond uiterlijk om 21.30 uur te zijn opgehaald.
    • Indien u hier zelf niet voor in de gelegenheid bent, dient u aan de organisatie door te gevenmet wie uw kind mee naar huis gaat of op welk telefoonnummer u bereikbaar bent.
    • Na de voorstelling van zaterdagmiddag (± 18.30) houdt onze begeleiding van de kinderen op.
    • De tenten mogen zaterdag na de voorstelling worden afgebroken. De tenten dienen echtervoor zondag 12.00 uur afgebroken te zijn i.v.m. het opruimen van het terrein.
    • Alcohol wordt alleen geschonken aan personen vanaf 18 jaar.
    • De tijden in het programma kunnen mogelijk afwijken, soms gebeuren er nu eenmaal dingen die wij niet van te voren hebben kunnen voorzien. mocht dit voorkomen dan rekenen we op uw begrip.
    • Stepjes, waveboards, skeelers enzovoorts niet gebruiken en/of neerleggen op het plein voorde grote tent.

 

Wat moet ik meenemen?!

    • Tentje om je spullen in te bewaren en om in te lunchen op vrijdagmiddag.
    • Bord, bestek en beker voor de pannenkoeken op vrijdagavond.
    • Bord, bestek en beker voor het ontbijt op zaterdagochtend.
    • Er mogen weer stepjes, waveboards, skeelers enzovoorts meegenomen worden.
    • Alle spullen moeten zoveel mogelijk voorzien worden van de naam van het kind.

     

    Tips

 

    • Trek niet je mooiste, nieuwe kleren aan en neem eventueel reserve kleding mee.
    • Meld een ongelukje aan iemand van de organisatie (geel T-shirt) of een vrijwilliger(rood T-shirt).
    • Na de afwas kunnen de beker en het bord in de eigen tent gezet worden.
    • Voorzie al je eigen spullen van je naam.

 

Wetenswaardigheden

 

    • Er is op beide dagen EHBO aanwezig.
    • De kinderen krijgen gedurende de twee dagen: aanmaaklimonade, 1x een ijsje, 1x chips, 1x een appel, pannenkoeken met drinken, ontbijt met drinken en marshmallows + worstenbroodjes op vrijdagavond.
    • De kantine van de ijsclub is beide dagen geopend, hier is ook een verkooppunt van o.a. frisdranken, snoepzakjes, chips enz.
    • Voor de poffertjes, het broodje hamburger en de broodjes worst op zaterdag dienen ook de kinderen te betalen. Als u uw kinderen hiervan gebruik wilt laten maken geef dan wat geld mee.
    • Volgt uw kind een speciaal dieet, geef het aan ons door. U dient zelf voor vervangende producten te zorgen.
    • Iedereen die tijd en zin heeft, is op zondagochtend vanaf 09.00 uur welkom bij het opruimen van het terrein. Vele handen maken licht werk en geven de organisatie de gelegenheid nog even uit te blazen voordat op maandag de normale werkzaamheden weer beginnen.

 

Het laatste nieuws m.b.t. het zomerkamp vind je op onze website: www.muizenkuil.nl

Wij vinden het erg leuk om ervaringen en ideeën te ontvangen via onze website of Facebook pagina!

Neem je beste humeur mee, dan wordt het ook dit jaar weer heel gezellig…

Wegens organisatorische redenen is het niet mogelijk om nog kinderen aan te melden voor het Zomerkamp.